Featured Image
Předejte to dál. Propojte více autorů nebo témat v jednom příběhu či reportáži, kde každý přináší své „úseky“ a navazuje na předešlého. Kromě zajímavějšího procesu tvorby získáte také pestřejší a dynamickou četbu. Štafeta přinese do …
Featured Image
Zeptat se a rovnou odpovědět. Když můžete předvídat, co vaše publikum chce vědět. Formát Q&A [questions & answers] vám pomůže zodpovědět klíčové otázky ještě dřív, než si je čtenáři stihnou položit. Budou si vás …
Featured Image
Přehledný a jasně rozčleněný návod. Když potřebujete předat jasné a stručné instrukce. Pětikrokový formát je ideální pro vysvětlení postupu, návody či quick‑tipy, které čtenářům ukážou, jak rychle a efektivně dosáhnout požadovaného výsledku. Pomáhá udržet …
Featured Image
Dialog dvou hlasů na jedné stránce. Pokud potřebujete v jednom textu nastínit dva různé úhly pohledu, našli jste svůj žánr. Dvojrozhovor představí dvě perspektivy vedle sebe a nabízí čtenáři kontrastní nebo doplňující se názory …
Featured Image
Čas být osobní. Žánr pro všechny, kteří potřebují navázat důvěrný vztah se čtenářem. Pamatujete si, kdy vám naposledy přišel ručně psaný dopis či pohled? A pamatujete si na tu radost, kterou vám udělal? Nemusíte …
Featured Image
Obrázek, který promlouvá. Naordinujte čtenářům vizuální přestávku. Tento formát propojuje silnou vizuální stopu s krátkým, výstižným textem, který doplní kontext a zaujme čtenáře. Nejčastější problém v magazínech bývá ztráta pozornosti při delších textech nebo …
Featured Image
Jeden člověk – více otázek. Žánr pro vás, pokud potřebujete v každém vydání představit někoho nového. Udělejte z dotazníku opakující se rubriku, na kterou se budou čtenáři těšit. Stálý seznam stejných otázek, které představí nového …
Featured Image
Jiný způsob, jak prezentovat dialog. Skvělé oživení pro časopis, ve kterém je mnoho rozhovorů. Nejčastějším problémem struktury magazínu bývá moc rozhovorů v jednom vydání. Je to totiž nejjednodušší a nejčastěji poptávaný formát, který budou chtít …
Featured Image
Nechte čtenáře nahlédnout, jak to u vás vypadá. Máte v magazínu už příliš rozhovorů a chcete představit dalšího člověka? Zkuste pro změnu tento formát. Vyfoťte velkoformátový snímek kanceláře svého kolegy a popište jeho zaměstnání, koníčky …
Featured Image
Aneb představte svého kolegu jednoduše, ale atraktivně. Vymýšlet pokaždé jiný způsob, jak originálně představit nového člena týmu, může být oříšek. Tohle je jedna z cest, jak na to – tři netradiční otázky, tři zajímavé odpovědi …
Featured Image
Ponořte se do jednoho tématu až po uši. Když chcete představit jeden fenomén, zaměřte se na něj důkladně a ze všech stran. Je vaše společnost v něčem nejlepší na světě? Představte to v rozsáhlém článku, kterému …
Featured Image
Odhalte svůj úhel pohledu a své postoje. Zrecenzujte cokoliv, co se týká vašeho odvětví, a podělte se čtenáři o svůj názor. Vyšla nová kniha nebo film, konala se konference nebo událost spojená s vašimi tématy? …
Featured Image
Jedno téma – mnoho odpovědí. Došly vám nápady, jak kolegům představit nové zaměstnance? Anketa se třemi stejnými otázkami pro každého z nich je jednoduchý a čtivý způsob, jak to udělat. Připojte jejich fotky nebo karikatury, …
Featured Image
Inspirujte jako Gándhí nebo Werich! Když chcete sdílet inspirativní, motivující, vtipné nebo hluboké poselství. Citáty se často se používají k povzbuzení, reflexi nebo sdílení životních zkušeností. Jsou ideálním způsobem, jak sdělit něco stručně, úderně …
Featured Image
Nechte čtenáře nasát atmosféru.  Když potřebujete vylíčit emoce, barvy, vůně, a třeba i chutě. Když jsou fotky důležitější než texty. Představte si, že jste uspořádali letní sportovní akci pro své zaměstnance a jejich rodiny. …
Featured Image
Pozvěte publikum na reálnou akci! Když chcete zviditelnit události, kde se můžete se svými čtenáři potkat naživo. Jedním z hlavních úkolů firemních médií je propojování vaší značky se čtenáři (ať už zaměstnanci nebo klienty). A …
Featured Image
Ať jsou vaši čtenáři v obraze! Zprávy jsou základním žánrem všech médií. Jednou větou nebo několika odstavci dáte svému publiku vědět to nejdůležitější, co se ve vaší společnosti děje. V novinařině se používá pravidlo pěti otázek, …
Featured Image
Ukažte, kam jste se posunuli a co plánujete do budoucna! Když chcete představit zásadní události týkající se vašeho brandu. Timeline je pro čtenáře velmi snadno čitelný a záživný formát, jak se o vás něco …
Featured Image
Ukažte, co si myslíte. Když chcete vyjádřit svůj postoj k aktuálnímu tématu, použijte tento krátký formát s velkou mocí. Skutečná síla komentáře ale spočívá v jeho nenápadnosti. Jak na to? Vyberte téma: Zaměřte se …
Featured Image
Uveďte věci na pravou míru dřív, než to za vás udělá někdo jiný. Když potřebujete naložit s rostoucími klepy, misinterpretacemi a dezinformacemi – třeba v kuloárech vaší firmy – tento žánr vám přijde vhod. …
Featured Image
Vybalte to na čtenáře. Když chcete přitáhnout diváky a čtenáře svou osobní a přitom praktickou stránkou – tento žánr odhaluje nejen osobnost dotyčného, ale i doporučení a inspiraci na užitečné či zajímavé předměty. Jak …
Featured Image
Nechte čtenáře nakouknout za oponu! Když potřebujete popsat třeba pracovní pozice, o jejichž náplni toho ostatní ve firmě moc neví – tento hravý lehký žánr vás zachrání. Žánr je to velmi flexibilní – můžete …
Featured Image
Předveďte svoje hodnoty a užijte si to! Když chcete odprezentovat firemní hodnoty, aniž byste čtenáře unudili, zkuste něco neotřelého a nového. Udělejte žebříček toho, co vás baví a čeho si ceníte. Představte si to …
Featured Image
Rozhovor – buďte autentičtí a jděte do hloubky! Když chcete předat komplexní zprávu o osobnosti či události stravitelným způsobem, vyzkoušejte tento osvědčený a nadčasový žánr. Jak na to Vyberte si respondenta, oslovte ho a …
Featured Image
Napište čtenářům, jak mají váš magazín číst. Když chcete navnadit čtenáře, aby četli dál – editorial je krátký, ale účinný žánr. Profíci vědí, že dobře uchopený úvodník může změnit všechno. Jak na to? Promyslete …
Featured Image
Vezměte čtenáře do akce! Když chcete do svého magazínu vnést více dynamiky, sáhněte po reportáži – přináší objektivní fakta opepřená dávkou akce ve čtenářsky atraktivním balení. Jak na to? Zúčastněte se události, o které …
Featured Image
Už brzy zde najdete 52 žánrů, které můžete použít pro svůj obsahový marketing. Sledujte náš Linkedin a žádný vám neuteče!